| Course Name | Year | Term | Period | Faculty / Graduate School | All Instructors | Credits |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 11162:Social Liaison Program (O) | 2019 | Spring | Fri3 | College of Image Arts and Sciences | SONG KICHAN、TAKEMURA TOMOKO | 2 |
Campus
Class Venue
Language
Course Outline and Method
Student Attainment Objectives
・広告制作のプロセスを理解し、プロジェクトに積極的に参加することができる
・企画内容を十分に理解し、企画意図を的確に表現した広告を制作することができる
Recommended Preparatory Course
Course Schedule
| Lecture/Instructor(When there are multiple instructors) | Theme |
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| Keyword, References and Supplementary Information | |
| 1 | ガイダンス、イントロダクション、グループ分け |
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| 2 | リサーチ計画・実施 |
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| 3 | 企画立案、企画書作成 |
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| 4 | 企画案プレゼンテーション、講評 |
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| 5〜7 | 企画修正、映像制作 |
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| 8 | 完成物(仮)の試写と講評 |
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| 9〜11 | 完成物(仮)の修正 |
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| 12 | 完成物試写と講評 |
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| 13〜15 | 完成物の微修正 |
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Class Format
Recommendations for Private Study
Grade Evaluation Method
| Kind | Percentage | Grading Criteria etc. |
|---|---|---|
| Final Examination (Written) | 0 | |
| Report Examination (A report to be submitted by the unified deadline) |
0 | |
| Exams and/or Reports other than those stated above, and Continuous Assessment (Evaluation of Everyday Performance in Class) |
100 | 平常点評価:授業に対する参加度、企画の評価、プレゼンテーション、レポート |